L'"Azzione Clean Waste" in u Bacinu di u Fiume Giallu hè stata ufficialmente lanciata da u 2023 à u 2024.

黄河流域“清废行动”.jpeg

Per implementà a strategia naziunale maiò di prutezzione ecologica è di sviluppu di alta qualità in u Bacinu di u Fiume Giallu, chjappà u trasferimentu illegale è u dumping di rifiuti solidi in u Bacinu di u Fiume Giallu, è assicurà a sicurezza ecologica è ambientale di u Bacinu di u Fiume Giallu. , u Ministeru di l'Ecologia è l'Ambiente hà publicatu recentemente un avvisu annantu à l'approfondimentu di l'investigazione è a rettificazione di u dumping di rifiuti solidi in u Bacinu di u Fiume Giallu da u 2023 à u 2024, implementendu in modu cumpletu l'investigazione è a rettificazione di u dumping di i rifiuti solidi in u Bacinu di u Fiume Giallu.

 

Dapoi u 2021, u Ministeru di l'Ecologia è l'Ambiente hà urganizatu l'"Azzione di Rimozione di Rifiuti" in u Bacinu di u Fiume Giallu per dui anni consecutivi, investigando in modu cumpletu è rettificà u dumping di rifiuti solidi in u flussu principale è in certi affluenti (sezioni) di u Fiume Giallu. .Un totale di 9 pruvince (regioni autonome) è 55 cità (prefetture autonome) in u Bacinu di u Fiume Giallu sò stati investigati, chì copre una superficie di circa 133000 chilometri quadrati.Un totale di 2049 punti di prublema sò stati identificati, è un totale di 88,882 milioni di tunnellate di rifiuti solidi sò stati sbulicati.Per mezu di a rettifica, i risichi per a sicurità ecologica è ambientale in u Bacinu di u Fiume Giallu sò stati prevenuti in modu efficace, ponendu una basa solida per implementà a strategia maiò naziunale di prutezzione ecologica è sviluppu di alta qualità in u Bacinu di u Fiume Giallu.

 

Da u 2023 à u 2024, u Ministeru di l'Ecologia è l'Ambiente hà da rinfurzà ancu i sforzi di rettifica nantu à a basa di cunsulidà l'"azzione di rimozione di i rifiuti" in u bacinu di u Fiume Giallu da 2021 à 2022. L'impurtanti affluenti, laghi è reservoirs impurtanti, parchi industriali chjave. , riserve naturali naziunali, spots scenics naziunali è altri spazii in e pruvince 9 (regioni autonome) di u Bacinu di u Fiume Giallu seranu inclusi in u scopu di l'investigazione è a rettificazione, chì copre una zona di quasi 200000 chilometri quadrati.Una investigazione cumpleta è a rettifica serà realizata nantu à u dumping di i rifiuti solidi, in continuazione di l'"azione di rimozione di rifiuti" in u Bacinu di u Fiume Giallu.

 

L'approfondimentu di l'investigazione è a rettificazione di u dumping di rifiuti solidi in u Bacinu di u Fiume Giallu hè una misura impurtante per prumove u cuntrollu di a contaminazione è migliurà l'ambiente ecologicu di u Fiume Giallu da a fonte.Questa "azzione di rimozione di rifiuti" in u Bacinu di u Fiume Giallu rinfurzà ancu u cuntrollu di e fonti, furzà i guverni lucali à rinfurzà a custruzzione di a capacità di eliminazione di rifiuti solidi, urge à e unità di generazione di rifiuti solidi è unità di eliminazione à rinfurzà a so propria gestione, è mantene una situazione d'alta pressione. di cracking falà nantu à attività illegale è criminali di rifiuti solidi, furmendu un forti diterrente, cusì ghjunghje sin'à u scopu di affruntà tramindui a causa radica è a causa radica.

 

Fonte: Ambiente Ecologicu Law Enforcement Bureau


Tempu di posta: 01-01-2023